söndag 5 september 2010

050910

God morgon!

Fast min morgon började faktiskt för två timmar sedan då jag vaknade och tog ut Milou på morgonpromenad och sen drog ut och jobbade. Jobbandet gick riktigt bra idag det med! =)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Någon gång mitt på dagen ska jag iaf åka till akuten för att kanske få pencelin, men mer om det en annan gång.

Egentligen så är jag riktigt sugen på att åka till Birsta och titta på skor idag. Jag är helt kär i ett par bruna, skinaktiga klackskor som är på utförsäljning någonstans i Birsta, minns inte riktigt var...

Men grejen är att klackskor och jag både passar och inte passar ihop. Jag vill gärna tro att jag kommer att använda skorna men när det väl kommer ett tillfälle hittar jag alltid på en ursäkt för att inte ha på mig dem. Antigen att jag blir för lång eller att jag inte kommer att kunna springa till bussen i just de här skorna. Men nu får det vara nog! Jag ska ta och leta upp mina svarta klackisar och verkligen använda dem, för att:

* De är super fina
* Jag blir inte alls för lång i dem
* Man KAN springa i klackskor, bara man försöker!

Ha det bra!

1 kommentar:

Nina sa...

Vi får ta och kolla in dem ngn dag ;P