torsdag 16 september 2010

160910

In a hurry!


Precis påväg till stallet för att skumpa runt i en manege på lill Frasse =D Dagen har varit lång men bra, jag har äntligen tagit fingrarna ur det berömda och städat mitt rum från golv till tak. Totalt så bar jag upp sex läskflaskor, sju glas i olika storlekar och tre tomma skålar... Inte bra! =O Nu blir det att hålla efter för det får inte förfalla så ingen, jag har helt enkelt inte tid med det!


Just nu ser jag fram emot lördag kväll då Emma och jag ska jobba som servitriser på ett bröllop i Bergsåker. Det ska bli riktigt roligt att göra något sånt med Emma som jag normalt bara träffar på skolan =)


Men nu ska jag springa till bilen

Ha det bra! <3

1 kommentar:

Nina sa...

Mmmm... Bananflugorna trivs bra på ditt rum ;( Hoppas de flyttat för gott nu!!!!

Puzz på´re <3