tisdag 28 september 2010

280910

Oj vilket ställe jag har kommit till!

Idag styrde jag alltså kursen mot Sandö för att praoa på Räddningsgymnasiumet här. Första anblicken av Sandöbron var en syn som jag aldig kommer att glömma. Det var precis som att åka bergochdal bana, först gick det sakta sakta uppför, man såg inte vart vägen fortsatte för att vinkeln var så skarp, och sen gick det neråt i en ruggig fart av bara bussens vikt och hjulens rullning.

Men jag kom iaf ner från bron och ordentligt fram till Lisas lilla lägenhet. Här är det supermysigt och alldeles precis lagom. Har redan träffat en hel bunt människor som går i samma klass som Lisa, eller en klass över henne. Alla är så trevliga och hela stämningen över Sandö är toppen!

Just nu har Lisa gått och duschat någonstans i våningshuset vi bor i. Jag sitter uppkrupen med datorn i hennes säng och lyssnar på Summer rain med Anna T. Jag har en känsla av att jag kommer få en kanonkul vecka här på Sandö!

Ha det så bra alla ni där hemma!
Kram <3

1 kommentar:

Nina sa...

Låter urmysigt ju!!!!!!

Love U!!!!!!!!!!!

/lilla mamman