onsdag 29 september 2010

290910

Nu bastad, ny duchad och snart nyfikad! =D

Dagen började i ett väldigt, och då menar jag väldigt(!) stort hus i Härnösand. Klockan 04:45 ringde klockan och alla tretio personer som bodde där över natten tog sig sakta men säkert upp och ut i kylan. Därifrån gick vi en promenad på 20 minuter till Coop som vi skulle jobba på till tolv. Vi började klockan sex att inventera hela butiken och, det var inte så farligt som man kan tro. Jag vet bland annat nu att Coop har totalt 342 gula disktrasor, 29 olika sorters hundgodis i olika påsar och 98 par herrstrumpor i fempack. ^^

Vi blev klar med dagens arbete väldigt fort och började på morgondagens som vi egentligen inte skulle göra alls men vi var ju så duktiga så ;) Klockan halv tolv fick vi sluta och då tog vi bussen tillbaka till Sandö. Här hade vi kemi igen (min No lärare kommer älska mig när jag kommer tillbaka) och jag har faktiskt lärt mig något nytt!!

Hela kvällen, efter middagen, så har jag suttit i källaren med några sköna ettor som är super mysiga, blivande brandmän ;)

Nyss så var Lisa, Moa och jag ner och bastade vid gymmet så nu blir det snart kvällsfika och sen tidigare i säng än alla andra nätter här hittills, för efter att ha varit vaken i 17 timmar nu så vill man sova lite =)

Ha det bra!
Kram <3

1 kommentar:

Nina sa...

Låter kanon ju :D Sov så gott!!!

/mamma