söndag 23 januari 2011

230111

Jobbet avklarat, kläder påtagna, facebooken uppdaterad och snart rullar jag mot Södrabergets slalombacke med hela familjen i bilen och brudarna träffar jag där. Det ser ut att bli en mysig dag med många skratt och mycket varm choklad =D

Senare ikväll så kommer Pontus hit för att ta vara på de sista timmarna av helgen för efter idag börjar allvaret igen... Det känns både skönt och lite långtradigt för i och med att allt kommer igång igen så får jag dansa, sjunga och träna på kvällarna men det blir mindre tid under veckorna att vara med dem jag tycker om, min familj, min Pontus och mina vänner. Men, men, vad är en bal på slottet?

Nu ska jag ut och gå med hunden och dra ihop mina stavar m.m
ha det bra! <3

1 kommentar:

Nina sa...

Det gick ju kanonbra att åka, du är jätteduktig!!!

puzz fismamman