lördag 29 januari 2011

290111

God morgon från mig här i Granloholm! =)

Just nu sitter jag med Pontus gigantiska dator i knät med solen som lyser in genom fönstret rakt i ögonen ;) Pontus är nere i köket och lagar äggfrukost och jag är en riktigt hemsk person som inte hjälper till ^^

Igår kväll var jag och tre av Pontus kompisar ute och åt och senare gick vi på bio. vi såg The green Hornet som faktiskt var mycket bättre än jag trodde att den skulle vara och det hela resulterade i en kanonkväll med mycket skratt, skoj och bus!

Idag ska jag dröja mig kvar här ett tag till, men sedan promenera iväg till en av mina band medlemmar som bor här bredvid, och fara med honom till Tallnäs för att spela lite musik. =)

Ha en bra dag!
Puss <3

2 kommentarer:

Nina sa...

<3 Nyttigt att bli omhändertagen åxå ibland... för det är du inte hemsk!!

/mami

Nina sa...

Du har fått en award av mig <3 Kolla min blogg =)

PUZZZZZZZZZZ