torsdag 20 januari 2011

200111

Nu har jag lyckats igen. Lyckats att inte skriva på en himla lång tid. Mycket har hänt sen jag sist delade med mig av mitt liv men de största faktorerna runt mig just nu är min Pontus, skolan (med gymnasieval i fokus), musiken och familjen. Senaste tiden har jag jobbat rumpan av mig i skolan och jag har även precis startat upp med alla mina kvällsaktiviteter efter jullovet och ja, jag kan känna att det känns att jag har varit bota från allt ett tag och ganska passiv för jag har en sådant otrolig träningsvärk att jag tror jag svimmar! Men, men, det som inte dödar det stärker.

Just idag, just nu, förbereder jag mig inför imorgon då jag och resten i min spanskagrupp ska ut i Nacksta och göra ett stort prov i spanska. Det känns som att det kan gå bra, men nivån är ganska hög och spanska är lätt att göra fel i... Vi får helt enkelt hoppas på det bästa och se hur det går! ;)

Ja, jag borde verkligen gå och lägga mig nu men jag hade ett stort behov av att lyssna på musik precis just nu och det gick inte att stoppa, men jag lovar mor lilla, jag får sova så mycket som jag behöver! ;)

God natt <3

Inga kommentarer: