fredag 21 januari 2011

210111

Då var man hemma igen då efter en händelserik dag. Provet som jag gjorde imorse tror jag gick så där... Det var riktigt svåra frågor om kända personer i spansktalande länder och kluriga grammatikfrågor med massa undantag och fällor att svara fel på. Men, jag är nöjd över att ha försökt och bemötandet på Oasen, där vi gjorde provet, var underbart. Jag stannade faktiskt hela dagen på Oasen och efter skolan var slut så hängde jag med några av grabbarna ner på stan och fikade. Verkligt trevliga människor ;)

I helgen blir det inte så hemskt mycket som händer. Ikväll ska jag sitta hemma och mysa med min lilla familj till Let´s dance och kanske lite chips. Imorgon ska jag iväg och spela med bandet några timmar och senare på kvällen kommer min Pontus hit! <33 Söndag jobbar jag som vanligt men efter jag är klar med tidningarna så ska jag iväg till backen och åka slalom. Hoppas bara att mina flickor följer med, annars kan det bli rätt ensamt =S

Nu tror jag att jag ska se ngt avsnitt av The Big Bang Theory för att få tankarna på annat.
Ha det bra! <3

Inga kommentarer: