onsdag 21 mars 2012

Trevlig start på dagen!

Godmorgon godmorgon!

Här sitter jag i godan ro på skolan, kollar runt på olika bloggar och dricker te. Ja, man kan ju inte direkt säga att det är ett dåligt sätt att starta dagen på! Idag har vi nämligen återläsningsdag, vilket innebär att det finns inga schemalagda lektioner att gå på uten dagen är under eget förfogande.

Min plan är att börja jobba på runt klockan nio och försöka göra klart den halvskrivna engelska analysen och finslipa på historia uppsattsen som jag skrev klart igår. Jag tror att det kommer gå bra!

Senare i eftermiddag så är det dax för utvecklingssamtal. Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig inför det... Det känns som att det kommer vara precis som alla andra gånger, "Ronja är flitig och jobbar på men har för höga krav på sig själv". Ja, jag vet det, det stämmer och jag jobbar på det så jag vill inte höra om det hela tiden! Men det är väll bara att bita ihop och sitta tätt, nicka och hålla med.

Aja. Nu återgår jag till mitt sidbläddrande.
Ha en bra dag!

Kram Ronja

Inga kommentarer: